resimkoy

۲۰۰۰-۲۰۱۰ – دهه ای که موسیقی درگذشت

۲۲ فروردین ۱۳۹۶

پیشگامان سازگار در طول ده سال گذشته اکثریت آهنگ ده بالا در نمودار بیلبورد بوده است. آهنگ هایی که امواج رادیو و تلویزیون رادیو توسط توده اشباع کرده اند در چرخش ثابت به ما اسیر قرار داده است. این آهنگ ها به درخواست تجدید نظر به مخاطبان خاصی که اغلب اجازه می دهد کسانی که در صنعت موسیقی به سرمایه گذاری در این فرصت برای به دست آوردن طرفداران جدید از ژانرهای محبوب ترین موسیقی امروز. اما برخی از این ژانرهای موسیقی امروز درخشش برای دوستداران موسیقی واقعی از دست داده اند، که آنها اغلب به سی دی های کلاسیک از جوانان خود متوسل فقط به شنیدن موسیقی آنها بدانند موسیقی به عنوان خوب است.

اما آنچه در نظر گرفته "خوب موسیقی "؟ با توجه به مدیران صنعت، "موسیقی خوب" "هر موسیقی که می تواند توجه مخاطبان تصرف" است. با این حال؛ برای جمعیتی از شنوندگان در دهه بیست سالگی اواسط خود را به اواسط سی سالگی، "موسیقی خوب" موسیقی که پس از ارزش گوش دادن به سال های بسیاری، و که شعر دارای معنی و عمق است.

پس اگر صنعت موسیقی چیزی منتشر کرده است اما "موسیقی خوب" بیش از ده سال گذشته، پس چرا آن را که جمعیتی از شنوندگان در دهه بیست سالگی میانه، سی سالگی خود را و قدیمی تر می کند پیدا کند آن را به ارزش گوش دادن به؟ ​​

پس از بحث و بررسی بیشتر با LS موزیک گروه آتلانتا ، یک نماینده شرکت با می گوید: "بسیاری از موسیقی است که امروز منتشر شد دارای جاذبه خاصی که نشان دهنده روند تعیین در آن زمان. اگر در آن زمان، ضربه محکم و ناگهانی موسیقی و یا موسیقی کرانک صدا است که در است، و سپس این چیزی است که روند خواهد شد دنبال کنید. این نادر است که شما می خواهم "موسیقی خوب" [from the likes of] یک Neyo به، R. کلی، آشر، Mary J Blige به، آنتونی همیلتون، یا ها Musiq Soulchild به نام چند پیدا و نه از جمله قوم خوب، رپ، کشور، انجیل، بلوز، جاز، و یا موسیقی آلترناتیو، از برخی هنرمندان بزرگ که ارزش گوش دادن به هم. اما از چند نام، واقعا که بسیاری از هنرمندان امروز است که پتانسیل برای طول عمر وجود دارد. این هنرمندان هستند نیروی تغذیه به مصرف کننده فقط به رکورد فروش. ما واقعا شک نیمی از آنها در اطراف خواهد بود به بازی عرصه های فروخته شده در ده سال آینده. "

به امید شکاف بین دو جمعیت از شنوندگان در دهه بیست سالگی اواسط خود را به اواسط سی سالگی، این شرکت به نظر می رسد به بازگرداندن موسیقی خوب این است که ارزش گوش دادن به با تطبیق رویکرد موتاون با امضای استعداد خوب و آزاد قلبی آهنگ با معنی.

اگر چه این ایده را به تماس موسیقی خوب است چه LS موزیک گروه در نظر دارد برای انجام این کار است، هنوز هم وجود دارد که گروه خاصی از شنوندگان این شرکت ممکن است در تلاش برای به دست آوردن. عمدتا به دلیل صنعت موسیقی در حال حاضر مورد توجه این گروه بیش از ده سال گذشته با موسیقی است که دارای یک صدای خاص خود را اسیر، یک صدا است که آنها را با آنچه LS موزیک گرفتار گروه بداند به عنوان بیش از صداهای سنتز شده است. مشخص نیست که با این حال، که چگونه این شرکت قصد دارد به نفع خود بر که جمعیتی، زمانی که همه می دانند چه صنعت موسیقی نیروی تغذیه آنها است.

و به این دلیل، دیو خط iding بین دو جمعیت در یک خلاء در صنعت موسیقی را ترک کرده است، تنها به دلیل دوستداران موسیقی درست هستند به عنوان مجذوب با گوش دادن به بیش از صداهای سنتز است که کمی به هیچ ماده است. این رکورد فروش بیش از ده سال گذشته را فلج کرده است.

با وجود طرح های بازاریابی هوشمندانه توسط صنعت موسیقی را به تصرف دوستداران موسیقی درست است، تلاش کرده است به اندازه کافی مهم به تاثیر تصمیمات خود را برای لذت بردن از گوش دادن به آن پرداخته نشده موسیقی منتشر امروز در نتیجه بسیاری از آهنگ های منتشر امروز باعث به سختی به طلا یا پلاتین. این است که همه به دلیل در بخش نه تنها به اینترنت، اما به دلیل دوستداران واقعی موسیقی در دهه بیست سالگی آنها در اواسط، سی سالگی، و مسن تر که لذت بردن از موسیقی خوب، در حال خرید است آنچه که امروز محبوب ترین. اما اگر آنچه که محبوب ها Trey Songz و یا کریس براون است، پس چگونه است که هر یک از دو هنرمند زنده می ماند در چنین صنعتی که در آن سطح خود را از موفقیت یا شکست است بازاریابی خود را دیکته، و نه موسیقی خود را.

"شرکت های ضبط به بازار تا حدودی در مورد چگونگی آنها در بازار و آزاد هنرمندان هوشمند شده اند. ایده خود و انتشار کریس براون و یا Trey Songz به در همان سه به عنوان آنها را Robin Thicke به یا K جان همان است. نگران نباشید، زیرا رکورد فروش برای کریس قهوه ای یا Trey Songz به ممکن است کم شود برای هفته اول انتشار، که بازاریابی و آزاد Trey Songz به برابر K جان در همان تاریخ به هدف فروش خود را از طلا یا پلاتین رفتن جمع، در مقابل یک هنرمند بیشتر احتمال دارد که می توانید، که دارای یک بیشتر پایه فن بالغ از دوستداران موسیقی واقعی که لذت بردن از گوش دادن به موسیقی خوب، می گوید: "اجرایی یک صنعت است.

این سناریو است امروز در صنعت بیش از حد معمول، در حالی که تاریخ انتشار آلبوم همه ناشی از مدیران صنعت استمهال از رقابت آگاه بودن. اغلب اوقات که رقابت در به نظر می رسد رقابت به ببینید که چه کسی می تواند به فروش دیگر، به عنوان با Kanye غرب و انتشار ۵۰ سنت در سال ۲۰۰۷٫ رقابت مانند این باعث می شود برای بازاریابی هوشمندانه که اغلب رکورد فروش از طریق سوق استقبال سقف هفته اول انتشار، باعث هنرمندان به پلاتین. با این حال در چه هزینه به شرکت های ضبط؟ "شرکت های ضبط می توانید میلیون ها دلار پرداخت به بازار یک هنرمند همه در هزینه به دست آوردن چند دوستداران موسیقی است. در قمار است که برنده چند که فکر می کنم می شود پیروان وفادار. در حالی که امیدوار هنرمندان کند به نوبه خود برای ارائه موسیقی خوب به نگه داشتن آنها [the fans] وفادار است. "

اما با فروش کارنامه رو به افزایش، هنرمندان در حال مبارزه برای ارائه موسیقی خوب برای حفظ دوستداران موسیقی واقعی اختصاص داده است. بلند رفته اند روز از موتاون صدا، دیسکو، P-فانک، و دوران نیو جک سوینگ که ما همه به که عادت رشد کرده ام راه خود را در موسیقی را از طریق عمل "نمونه برداری" پیدا کرده است امروز؛ که اکثر هنرمندان تمام حس خلاقیت از دست داده اند به تولید تقریبا هر چیزی را از راه دور با توسل به دوستداران موسیقی است. به منظور آنها را به نفع خود بر بدون صداهای بیش از سنتز، آنها باید نمونه و یا بخش هایی از موسیقی از هنرمندان بزرگ مانند Teddy Pendergrass به یا O'Jays فقط برای جلب توجه آنها.

پس چگونه می تواند موسیقی یک تازه تجدید حیات را به تصرف مورد توجه دوستداران موسیقی درست است؟ خب با توجه به LS موزیک گروه، "بازگرداندن موسیقی زنده و هنرمندانی که احساس پرشور در مورد عشق و خانواده ارزش ها." این به خوبی می تواند درست باشد، این است که همه چیز را در چرخش سنگین در رادیو و تلویزیون همه چیز در مورد رابطه جنسی. "ارزش خانواده در آهنگ ما امروز شنیدن کجا هستند، وجود ندارد هر. اکثر پدر و مادر امروز نمی خواهید کودکان خود گوش دادن به رادیو، عمدتا به دلیل تمام آنها در حال شنیدن است در مورد رابطه جنسی." از Trey Songz به "اختراع جنسیت"، به R. کلی "شماره یک"، آهنگ هایی از این رادیویی تجاری اشباع و اشباع حدودی ترک کرده اند مزه بد در دهان شنوندگان موسیقی درست است.

با این حال هنرمندان مانند رضا کلی که دارای یک پایه فن جامد از شنوندگان موسیقی واقعی وفادار، انتشار آهنگ مثل "شماره یک" است که اغلب خوبی صورت گرفته است، این است که یک هنرمند از کالیبر خود قادر به انتشار فقط در مورد هر چیز و رفتن پلاتین است.

این نوازنده در R. Kelly به اجازه داده است برای او برای زنده ماندن در صنعت است که فاقد خلاقیت است. با این حال، او موفق به ماندن در تماس با پایه فن خود در حالی که تنظیم استعدادهای خود را به جای هر دو مخاطبان جوان و مسن تر با آهنگ مثل، "شماره یک". اما می توانید همان می شود از یک هنرمند [like a] Trey Songz به گفت؟ "Trey Songz به یک هنرمند با استعداد، با این حال، پایه فن خود البته کاملا متفاوت از که از یک یا R. Kelly به Robin Thicke به نه تنها به خاطر راه او به بازار عرضه شده است، بلکه چگونه او را به مخاطبان تجدید نظر که درک نمی باشد موسیقی خوب است. اما در نظر آنچه را که او آواز می خواند به خاطر داشته باشید که ما در حال صحبت کردن در مورد یک گروه است که ممکن است حتی ندارد بزرگ گوش دادن به "موسیقی خوب" از ۷۰، ۸۰ و یا ۹۰ است. "

از آنجا که این عدم درک، Trey Songz به قادر به حفظ یک پایه فن به طور کامل در استعدادهای خود را به عنوان یک خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده و در نتیجه بر اساس، ایجاد موسیقی است که برچسب رکورد خود بداند شایسته بازاریابی و آزاد را به طرفداران خود است. این این گروه از شنوندگان که بیست و پنج و تحت، صنعت موسیقی را برآورده سازد بدون فکر دوم از غذا به مخاطبان مسن تر است. چرا این هست؟ به نظر می رسد که اکثریت از آهنگ ده بالا در نمودار بیلبورد است هنرمندانی که خود را بیست و پنج سال سن و تحت هستند، و که در واقع ایجاد موسیقی فقط برای گروه سنی آنها ایجاد شده است. این برای نوجوانان و بزرگسالان جوان با یک مقدار زیادی از درآمد یکبار مصرف مجاز به صرف درآمد خود را از مشاغل پاره وقت، تاریخ تولد و پول تعطیلات در موسیقی، در نتیجه پمپاژ یک نفس کوچک از زندگی را به این صنعت به آن نگه داشتن یک زندگی می کنند. پس چه اتفاقی خواهد افتاد یک بار این گروه سنی می شود بسیار قدیمی تر و بالغ؟ آیا آنها به احتمال زیاد به حتی در نظر گوش دادن به Trey Songz به یا کریس براون ده سال آینده چه؟

ترکیب بازاریابی خوب در ترکیب با استعداد خوب می توانید از هنرمندان مانند Trey Songz به دلیل روند را در یک موفقیت بزرگ امروز صنعت است. اجازه می دهد شرکت های ضبط شده برای سرمایه گذاری کردن استعدادهای خود را در حال حاضر، و احتمالا فردا، بسته به شرایط قرارداد هنرمند ضبط. در حالی که در روز از Motown- "موسیقی خوب" همه آن را در زمان به حرکت موفقیت یک هنرمند بود. این ضروری است که بری گوردی توسعه یافته و هنرمندان او می دانست می تواند "موسیقی خوب" که ارزش گوش دادن به سال ها پس از ایجاد منتشر شد. این فرایند توسعه هنرمند یک عنصر حیاتی در صنعت موسیقی تا سال ۲۰۰۰، زمانی برچسب رکورد در زمان زمان به توسعه یک هنرمند برای طول عمر کرد.

اما اگر روند شده است به حرکت در می به دنبال موسیقی شده است که گرم برای بیش از ده سال گذشته، پس از آن که در برابر آنچه که در صنعت در حال انجام است را به پشت "موسیقی خوب" با محتوای بزرگ تغزلی، چیزی است که LS موزیک گروه به نظر می رسد به انجام و هموار راه خود را در صنعت است.

با یک تیم به خوبی هدایت می شود از حرفه ای و فهرستی از نوازندگان با استعداد و خوانندگان مانند آقای تائو جونز و جکی واتسون که به دنبال تغییر جهت موسیقی امروز در صنعت منتشر شد، این احتمال وجود دارد که "موسیقی خوب" می تواند باز گشت عمده ای در رادیو تجاری.

اما چه خواهد بود حرکت نزولی به همه از این؟ یک حرکت نزولی عمده می شود کشف هنرمندان بیشتر شبیه آقای تائو جونز و جکی واتسون که اشتیاق به نوشتن و خواندن "موسیقی خوب". دیگر این است که چگونه برای رسیدن به جمعیتی بیست و پنج و تحت که به با آنچه که در رادیو شنیده ام که در ده سال گذشته گرفتار شده است. برای این گروه از شنوندگان، در حال رشد در دوره ای که موسیقی است یا نمونه برداری و یا مصنوعی ایجاد همه آنها می دانند به موسیقی خوب است. با این حال درک نیست که در آن موسیقی که آنها در حال گوش دادن به اصل از مشتق شده است.

موسیقی از ۷۰، ۸۰، و ۹۰ در حال حاضر مدرسه قدیمی در نظر گرفته به این مخاطبان جوان، که امروز همه در حال منسوخ شدن، ترک اتاق را برای صدای ران جوان که همه مصنوعی مانند فست فود ایجاد شده است. پس چه یک بار بود، دوباره در حال حاضر جدید.

نگاهی به "همه چیز" مونیکا، یک تفسیر ملودیک از دنیس ویلیامز، "احمقانه". این یک مثال کلاسیک از یک هنرمند که احساس می کند پرشور در مورد عشق و خانواده ارزش ها، استعدادهای بزرگ، یک پایه فن جامد، و می داند که این صنعت نیاز به "موسیقی خوب" است. با این حال با شانس در برابر او به جای طرفداران او، برچسب رکورد، و مخاطبان جوان که فکر می کند موسیقی او مدرسه قدیمی است، آن را برای مونیکا و یا هر هنرمند از قد و قامت او را از ۷۰، ۸۰ و ۹۰ به صحنه دشوار است.

"به منظور زنده ماندن در صنعت موسیقی امروز، یک هنرمند که یک بار در تقاضای بالا در طول آن روزها، مجبور به تنظیم مجدد استعدادهای خود را به جای روند امروز در صنعت است. این لزوما به این معنا نیست تغییر سبک موسیقی است که ساخته شده آنها را برای سال موفق است، اما انجام آنچه در آن است انجام می دهند بهترین در حالی که ترکیب صدا ران جوان که به مخاطبان تجدید نظر شود. "

با این حال نه همه هنرمندان می توانید تنظیم مجدد و تجدید نظر به مخاطبان جوان . هنرمندان مانند مونیکا در حال یادگیری است که صنعت به طور چشمگیری در طول سال ها با صدای همه جدید ساخته شده است که آن را تا حدودی پیچیده برای تنظیم به تغییر کرده است، و آن را به باز گشت دشوار است. اما اغلب اوقات یک هنرمند قدیمی مدرسه می توانند بازگشت آنها هرگز به سمت چپ و پلاتین. نگاهی چارلی ویلسون، عضو سابق گروه GAP مشهور و یا معمار جورج کلینتون از گروه پارلمان Funkadelic، این هنرمندان یک مثال کامل در مورد چگونگی تنظیم مجدد استعداد خود را در موسیقی رپ به جای روند صنعت تعیین کرده اند برای رسیدن به مخاطبان جوان . این تنظیم که چارلی ویلسون و جورج کلینتون قادر به باز گشت با هنرمندان رپ مانند دانلود Snoop Dogg و یخ مکعب بوده است.

اگر چه این استراتژی ممکن است برای چارلی ویلسون و جورج کار کلینتون-آن را تا حد یک شات طولانی است که هنرمندان دیگر از ۷۰، ۸۰ و ۹۰ می تواند دستیابی به. از آنجا که از شکاف نسل در صنعت موسیقی، روشن است که طرفداران در حال بین آنچه که در نظر گرفته "موسیقی خوب" و چه چیزی نیست تقسیم شده است. بنابراین ساختن آن دشوار برای پر کردن شکاف. و اگر مدیران رکورد همچنان به نادیده می گیرند این مسئله، هنرمند را که به عنوان ستاره امروز فوق العاده با رکورد فروش در سال های آینده رنج می برند، ترک آنها را با یک حرفه ای کوتاه مدت موسیقی. امروز اینجا، فردا رفته است.