resimkoy

چگونه عوامل اجتماعی مؤثر بر انتخاب ما از موسیقی

۲۴ فروردین ۱۳۹۶

صنعت موسیقی همیشه به شدت غیر قابل پیش بینی بوده است، و قدیمی A & R ماکسیم که این کرم همیشه به بالا افزایش می یابد به دور از یک داده شده است. برای هر گونه یک باند که باعث می شود زندگی از موسیقی خود را، حداقل یک هزار وجود دارد که هرگز خواهد شد – و نسبت نوازندگان که در واقع از طریق کار خود را ثروتمند کوچکتر است هنوز. با این وجود، یک احساس عمومی (اگر نه یک اجماع واقعی) است که کسانی که نوازندگان که آن را وجود دارد چرا که آنها در برخی از راه ذاتا بهتر از بخش های از هنرمندان چپ در پی خود می باشد.

این است یادآور بازجویی رابرت ام Pirsigs کیفیت – چه چیزی باعث چیزی خوب است، و هر هدف استاندارد که توسط آن مانند کیفیت را می توان اندازه گیری وجود دارد؟ بیشتر مردم می گویند وجود دارد، به عنوان آنها به راحتی می توانید بگویید اگر یک گروه شگفت انگیز است و یا یک دسته از هک استعداد – اما زمانی که آن را به آن می آید، این مقدار به چیزی بیش از سلیقه شخصی و افکار است. اگر چه می توان به کیفیت فنی خاصی مانند نوازندگی، پیچیدگی ساختاری و ارزش تولید اشاره، موسیقی بیش از مجموع اجزای آن است – فرد می تواند حندجنس مقاصد صلح آمیز جنسیت برای داشتن نبوغ فنی موتزارت نیست رد نمی، بیش از یک می تواند به طور موثر رتبه موسیقی اشتوکهاوزن در بالا یا زیر که از ویلی نلسون. به نظر می رسد که وقتی آن را به موسیقی می آید، باید آن را با یک عطارد Philosophik است که به عنوان ناملموس به عنوان آن را غیر قابل پیش بینی است القا شود. تنها فشارسنج که ما می توانیم قضاوت این است که آیا ما آن را دوست دارم یا نه. یا چیزی بیش از این وجود دارد؟

تاریخ کنندگان با نمونه هایی از آثار و هنرمندان که در حال حاضر کلاسیک در نظر گرفته (یا حداقل تبدیل بسیار محبوب) بودند که در ابتدا بدون مقدمه توسط پیشاهنگان استعداد، عوامل و یا مدیران صنعت رد آشغال . هری پاتر، جنگ ستارگان، بیتلز – همگی در این دسته، به عنوان نشانی Pirsigs کار کلاسیک ذن و فن نگهداشت موتورسیکلت ، که ۱۲۱ بار رد شد. اگر پدیده این قدر می تواند نادیده گرفته، پس چه شانس صرفا هنرمندان متوسط ​​استعداد از همیشه که متوجه شده؟ از سوی دیگر، حوزه سرگرمی پر از هنرمندانی که هرگز نمی تواند امیدواریم که هر چیزی نزدیک به متوسط ​​استعداد بسته بندی شده است. بنابراین می کند صنعت سرگرمی واقعا می دانیم چه انجام آن، زمانی که بسیاری از بازدید پیش بینی خود را شکست حقارتی و رد ناشناخته حفظ ظاهر با نمودار چرای فعلی؟ تحقیقات اخیر به نظر می رسد نشان می دهد.

حالا که وب ۲٫۰ است در پرواز کامل، شبکه های رسانه های اجتماعی در حال تغییر راه ما دسترسی داشته باشید و درک محتوا. سن موسیقی دیجیتال است بر ما، و سهولت که موسیقی های جدید از گروههای موسیقی بدون علامت می تواند به دست آمده یک مدل جدید اقتصادی برای توزیع و ترفیع ایجاد کرده است. وزوز خود آخرین وزوز است و کلمه از وبلاگ / IM / ایمیل تبدیل شده است یک ابزار بسیار قدرتمند برای مشتاق هنرمندان. همراه با این واقعیت است که دریافت ها تنها در حال حاضر نسبت آهنگ موقعیت نمودار رسمی شمارش، ترویج و توزیع چرخه برای آهنگ های جدید می تواند به طور کامل آنلاین است. اما آیا چنین راحتی bewebbed آن را آسان تر برای پیش بینی آنچه را تبدیل به یک ضربه؟

روش استاندارد برچسب های مهم است به تقلید آنچه در حال حاضر موفق است. در مواجهه با آن، این به نظر می رسد یک استراتژی کاملا معتبر – اگر شما را به یک زن که به نظر می رسد نوعی مانند شانیا تواین، او یک آلبوم از آهنگ ها که صدا درست مانند یک جلد آلبوم به طور مشابه طراحی شده است، و صرف همان مقدار از پول ترویج او، پس مطمئنا این آلبوم نیز موفق باشد. اغلب، با این حال، این مورد – در عوض، زن دیگری که دارای این خصوصیات را (با موسیقی با کیفیت simlar) از هیچ جا به نظر می رسد و در ادامه برای لذت بردن از یک طلسم از ستاره شدن پاپ

این رویکرد است. به وضوح ناقص، اما چه مشکل است؟ این آن – این فرض که میلیون ها نفر که یک آلبوم خاص خرید انجام این کار به طور مستقل از یکدیگر است. این است که چگونه مردم (در معنای جمعی) موسیقی مصرف نمی کند. موسیقی یک نهاد اجتماعی است، به عنوان کسانی که به آن گوش می – کمک می کند به تعریف گروه های اجتماعی، احساس تعلق، هویت و تجربه مشترک ایجاد می کند. درمان یک گروه از قدر است که اگر آن بودند فقط یک مجموعه از واحدهای گسسته به طور کامل عوامل اجتماعی درگیر حذف می کند. در حالی که یک فرد خاص، از تأثیرات اجتماعی حذف، ممکن است انتخاب کنید برای گوش دادن به هنرمند A، همان شخص در زندگی واقعی است که به طریق دوستان خود، یا به صورت محلی و یا آنلاین به هنرمندان معرفی می شود، و به جای پایان دادن به گوش دادن به هنرمندان C و K، که ممکن است از کیفیت مشابه (و یا حتی پایین تر) باشد، اما نکته این واقعی نیست. موسیقی می تواند به همان اندازه که تصویر را به عنوان در مورد صدا

این امر سوال بیشتر در مورد کیفیت – محبوبیت آهنگ مبتنی بر نوعی از تئوری هرج و مرج است، از همه چیز است ؟! است که قطعا یک اثر استفاده تجمعی در محل کار هنگامی ترویج موسیقی وجود دارد – یک آهنگ است که در حال حاضر محبوب است شانس بیشتری برای تبدیل شدن به محبوب بیش از یک ترانه است که پیش از این هرگز شنیده شده است. این است که به وضوح در سایت های رسانه های اجتماعی مانند Digg و ق، که در آن یک محبوبیت مقالات به طور پیوسته می تواند رشد کند تا زمانی که یک توده مهم خاصی از رای می رسد دیده می شود – که در آن نقطه خوانندگان آن به طور ناگهانی منفجر و آن را ویروسی می رود. چنین اثرات گلوله برفی شده اند شناخته شده است را به سرور نسبتا قوی به زانو خود را با ترافیک ورودی.

دانکن جی واتس و همکارانش به تازگی یک مطالعه جذاب به تأثیرات اجتماعی بر ادراک و مصرف موسیقی افراد انجام . این فرایند در یک مقاله در نیویورک تایمز توضیح داده شد. با استفاده از وب سایت خود را Lab موسیقی خود، آنها رفتار بیش از ۱۴۰۰۰ شرکت کنندگان برای تعیین عوامل انتخاب آنها تحت تاثیر مطالعه قرار گرفت.

شرکت کنندگان خواسته شد برای گوش دادن به، نرخ، و اگر آنها توسط گروههای موسیقی آنها هرگز از شنیده بود را انتخاب کرد، دانلود آهنگ. برخی از شرکت کنندگان را دیدم تنها نام آهنگ و گروههای موسیقی در، در حالی که دیگران نیز شاهد چند بار آهنگ توسط شرکت کنندگان قبلی دانلود شده است. این گروه دوم، در آنچه که ما شرایط نفوذ اجتماعی نامیده می شود، بیشتر به هشت جهان های موازی تقسیم شد به طوری که شرکت کنندگان می توانند دریافت قبل از مردم تنها در جهان خود را مشاهده کنید.

اگر چه اما به دلیل دنیاهای مختلف جداگانه نگهداری می شد، آنها پس از آن مستقل از یکدیگر تکامل یافته

– ما هیچوقت هیچ یک از این رتبه بندی را دستکاری – همه هنرمندان در همه عوالم آغاز شده عینا، با دریافت صفر است. مقاله می دهد هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات آمارهای جمعیتی از مخاطبان نمونه، با توجه به ماهیت رسانه (یک سایت موسیقی آنلاین ارزیابی رفتار کاربران در سایت های موسیقی آنلاین) و حجم نمونه آن است که احتمالا عادلانه که فرض کنیم که نتایج خواهد بود منطقی نشان دهنده. همانطور که معلوم است، مطالعه تولید برخی از آیات بسیار جالب:

در همه جهان های اجتماعی-نفوذ، محبوب ترین آهنگ های بسیار محبوب تر بودند (و حداقل آهنگ های محبوب کمتر محبوب بود) بیش از شرایط مستقل . در همان زمان، با این حال، آهنگ خاص که بازدید شد در جهان های مختلف متفاوت بود، فقط به عنوان نظریه انباشتی استفاده پیش بینی می. معرفی نفوذ اجتماعی به تصمیم گیری انسان، به عبارت دیگر، اعم فقط ضربات بزرگتر؛ همچنین آنها را غیر قابل پیش بینی ساخته شده است.

با توجه به این نتایج، یک افراد ارزیابی مستقل از یک آهنگ یک عامل بسیار کمتر قابل توجهی در موفقیت آن از عوامل نفوذ اجتماعی است. کیفیت ذاتی یک آهنگ اگر در واقع اندازه گیری شده است استفاده تجمعی، به این معنی که چند رای کلیدی در مراحل اولیه اساسا می تواند تغییر مسیر فرآیند انتخاب کلی غرق شده است. این است برخی از پیامدهای قابل توجهی برای نوازندگان، تولید و مروج است. اساسا، به این معنی که هیچ مقدار از تحقیقات بازار می تواند شما را قادر به دقت پیش بینی که آهنگ موفق تبدیل خواهد شد. رفتار چند نفر به صورت تصادفی انتخاب در مراحل اولیه از این روند، که رفتار خود را خودسرانه در طبیعت است، در نهایت می شود توسط استفاده تجمعی تقویت برای تعیین اینکه آیا یک آهنگ پیشرفت را به سطح بعدی. اتفاقی از چنین فرایندی بدان معنی است که غیر قابل پیش بینی در واقع به

ذاتی است