resimkoy

موسیقی راک اند رول بدون طبل؟ راکبیلی ثابت می کند که می تواند انجام شود – و آثار آن

۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

این برای طرفداران راک اند رول دشوار تصور کنید که چگونه یک آهنگ راک می تواند بدون طبل وجود داشته باشد!. خب، شاید برخی از ترانه های راک یا آهسته تر آهنگ فولک-راک می تواند با آن را دریافت. اما نه یک آهنگ راک رانندگی که باعث می شود شما می خواهید به بلند شدن و حرکت به موسیقی است. هیچ راه، درست است؟ اشتباه. راکبیلی را وارد کنید!

این درست است که بسیاری از آهنگ راک ابیلی در واقع درام ویژگی. در واقع، درام – به خصوص دایره زنگی – تبدیل به یک عضو جدایی ناپذیر از دسته کوچک موسیقی جاز راک ابیلی معمولی است. اما همیشه اینگونه نبوده است. برخی از معروف ترین آهنگ های راک ابیلی هیچ طبل در تمام ندارد و آنها هنوز هم سنگ به عنوان سخت هر لحن دیگر تا کنون ثبت شده است.

راکبیلی از ترکیبی از چند سبک های موسیقی تبدیل شده است. بلوز، ریتم و بلوز، انجیل، و برخی از عناصر موسیقی جاز تمام چیزی کمک کرده است. و تامین کننده از "بیلی" بخشی از نام: موسیقی کشور (. که اغلب "ادم جنگلی" موسیقی در ۱۹۴۰s و ۱۹۵۰s اولیه نامیده می شد) چند هنرمند و گروههای موسیقی در احتمالا می توانید به اشاره به عنوان ایجاد موسیقی که خیلی افتضاح صدا مانند راکبیلی حتی به عنوان دور برگشت به عنوان از ۱۹۴۰s. برخی از این گروههای موسیقی R & B گروههای موسیقی و برخی که در آن گروههای کشور گرا بودند. این الویس که واقعا این سبک با هم آمیخته به شکی نیست که این یک نوع جدید از موسیقی بود و آن آمد به نام راکبیلی.

الویس بود به وضوح توسط تمام این فرم موسیقی تحت تاثیر قرار گرفته، اما آن موسیقی کشور او تصمیم به دنبال. البته، که کاملا منطقی بود از او بود، یک موسیقی بچه های سفید و بلوز مربوط عمدتا نوازندگان سیاه ساخته شده است. در اوایل ۱۹۵۰s، که تفاوت رنگ ساخته شده یک تفاوت بزرگ. بلوز و موسیقی R & B "نژاد" موسیقی بود. سفید عملکرد می شود زور زدن جریان نژادی قوی در آن نقش داشته باشد. و به این ترتیب، الویس به کشور تبدیل شده است.

اما موسیقی دیگر مانند بخشی از الویس جوان که می تواند پایین نمی تواند برگزار شود طولانی تبدیل شده بود. هنگامی که او نشان داد تا در سام فیلیپس استودیوهای ممفیس خدمات ضبط به قطع یک کشور چند آهنگ برای فیلیپس سان رکوردز، سام استخدام یک زن و شوهر از نوازندگان کشور (اسکاتی مور در گیتار برقی و بیل سیاه در باس رشته) به همراه الویس در جلسات . موسیقی کشور بود استفاده سنگین از درام که در آن زمان و بنابراین هیچ درامر در برای جلسه آورده شد را ندارد. در طول یک استراحت از ضبط آهنگ برنامه ریزی، الویس شروع کمپینگ آن بر روی یک R & B شماره قدیمی به نام "که مامان خوب است." مور و سیاه به دنبال سرب خود و در پیوست. فیلیپس می دانستم این بود چیز خاصی در مورد آنچه که او از شنیدن وجود دارد و پسران گفت بیش از شروع از ابتدا، این بار با نوار در حال اجرا.

در نتیجه شگفت انگیز بود ضبط آهنگ به که فیلیپس در سان رکوردز تحت عنوان منتشر شد "این همه حق" به همراه تعدادی کشور "ماه آبی کنتاکی" تا در همان سبک انجام می شود. شاید آنها نمی دانند چه به آن پاسخ در زمان، اما راکبیلی طریق و از طریق بود. هر دو ضبط شده به عنوان تکان عنوان هر چیزی که تا کنون ثبت هستند و هیچ طبل در هر دو ضبط وجود دارد! در عوض، بیل سیاه سازهای کوبه ای با سبک با کف دست زدن باس که او را از گوش دادن به و تماشای بلوز BOP و R & B بازیکنان باس آموخته بودیم ارائه شده است. این سبک با کف دست زدن تبدیل به یک مشخصه از موسیقی راک ابیلی از زمان.

این را طولانی نیست قبل از فیلیپس شروع به اضافه کردن درام به الویس سان رکوردز ضبط، در آوردن D.J. درامر فونتانا به ارائه ضرب و شتم. همه آنها به رسمیت شناخته شده چه طبل می تواند به ضبط راکبیلی در حال حاضر هیجان انگیز و درام اند، البته، تبدیل شدن به یک باید داشته باشند در موسیقی راک و رول. اما کسانی که ضبط های اولیه ثابت کند که این بود که همیشه اینگونه نبوده است.